we've got to lose all control


Svar: Jajamen, det är där jag hänger nu för tiden!

När jag var på gruppintervju fick alla diskutera olika saker tillsammans samtidigt som de tog med oss ut en och en för mer komlicerade frågor. Och så fick vi mat - självklart ett plus i kanten!

Mina första jobbdagar med utbildning trodde jag att jag skulle börja stortjuta och ville inte tillbaka dit igen, så förvirrande och stressigt var det. Men när jag inte hade någon handledare bakom mig utan fick ta tag i det själv gick det som bäst och sedan dess har jag gång på gång längtat till nästa jobbpass ute i Valla!

Kommentarer
Postat av: Wictoria Persbrandt - Buddhistisk Linköpingsbo som älskar Göteborg

Hur gjorde du? Själv har jag skickat in cv via internet, gjorde du också så? Hur ofta jobbar du?

2011-11-10 @ 20:46:42
URL: http://persbrandtwictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0