julmusik? nej tack.

Var ute på en timmes prommis med min fina vän Anton KK förut. Har givit upp pluggandet för ett tag och letar istället efter lite julmusik. Men jag har insett att julmusik är hemskt dåligt! Hittar inget vettigt. Det hamnar bara klassiska låtar (som jag inte ens tycker är bra) i spotifylistan "jul är icke kul", bara för att få ihop lite låtar liksom. Nog om mitt sura liv. Nu ska jag nöta in de sista tyskaglosorna inför provet!

Uppdatering: Jullåtar med Blink-182, Bryan Adams, Jackson 5 och Justin Bieber ger lite hopp om julmusiken.

Hm... Någon lustig bild jag fann i arkivet ifrån förra julen innan luciatåget.

Kommentarer
Postat av: anna

hej, jag undrar bara ifall du och ditt ex (anton) fortfarande håller kontakten? är ni vänner?

2011-11-27 @ 17:51:42
Postat av: Anonym

gillar inte du julen? det verkar inte som så i dina inlägg :)

ps. bra blogg!

2011-11-27 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0