frågor kräver svar


Svar Anonym: Det har varit väldigt fram och tillbaka detta år om jag gör det eller inte. Ofta på julafton känner jag mig otacksam/snobbig om jag får någon present jag inte gillar till 100%. Men jag tror det är mest avundsjuka på julafton när jag ser de små barnen med sina meterhöga julklappshögar. Jag saknar känslan man hade som liten. Då julen var något man längtade till. Nu har jag ingen julkänsla alls längre. Men visst är det lite mysigt ändå...

Svar Anna: Efter allt kaos som har varit mellan oss är vi faktiskt vänner! Så som vi båda ville att det skulle sluta. Det är inte så att vi hör av oss till varann osv. Men när vi tex hamnade på samma buss satt vi tillsammans och hade roligt ihop. Munnarna gick i ett då vi båda hade varit med om så mycket sen i juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0