i'm gonna show you mental out my brain, bad shit go insane

Statistiken steg förvånadsvärt högt igårkväll ganska snart efter att jag hade publicerat mitt första inlägg på 1,5 år. Kul att se att så många har sånt brist på eget liv att de söker spänning i andras - precis som jag själv haha! Det var även flera stycken som hörde av sig till mig personligen och undrade över diverse ämnen som jag tog upp i inlägget innan. Då jag ännu inte har listat ut vad mitt syfte är med denna blogg eller hur pass privat folk önskar mig vara, får man jättegärna lämna en kommentar med förslag eller önskemål. Jag har som sagt en del stories.
 
Just nu sitter jag med min värmekudde, aka partner in crime en vecka per månad, på magen och frossar Oreo-glass. Magen kände inte för att vara vänskaplig på jobbet idag, så blev ett kortpass 06-13. Ska eventuellt till min tvååriga systerdotter Melissa senare idag och ha filmmys. Imorgon har jag möte hos sjukgymnasten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0