bad, ullared och mediciner - bra start på semestern

Sommarlov, två veckor semester och det är fint väder i Sverige - vilken lyx! Förutom dagar med bus, badande i omgångar, pussar och festligheter, passade jag även på att åka till Ullared med familjen Candevi när Linköping bjuder på regn och åska. "Megashoppingen" kostade mig 375kr, men jag är mer än nöjd över mina inköp.
 
För några dagar sedan rensade jag alla lådor och planerar ett "nytt" rum. Om jag utifrån lådornas innehåll skulle gissa vem personen som bodde här var, skulle min första gissning vara en smygande knarkare. Mediciner överallt! Jag hittade även min gamla fotobok där jag stolt klistrade in bilder jag fotat med min första egenköpta digitalkamera. Kan med lättnad meddela att medialektionerna har givit lite, tack och lov.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0