stockholm 31/7-1/8

Den här bloggen uppdaterades flitigt märkte jag... Många fler inlägg blir det nog inte heller, men jag kommer inte lägga ner bloggen. Det kan vara roligt att titta tillbaka i tiden. Jag ångrar att jag raderat alla inlägg mellan hösten 2007 och sommaren 2011. Sammanfattningsvis kommer jag alltså blogga när jag har fotat något speciellt tillfälle som jag känner för att dela med mig av.
 
I tisdags hade jag panik och ringde Erik för att fråga om han ville åka iväg och lämna Linköping i någon dag. Morgonen efter satt vi på en buss till Stockholm. Vi shoppade, åt god mat, gick runt i Gamla Stan, besökte isbaren och drack champagne på hotellrummet. Hela torsdagen gick åt till att snurra runt i karusellerna på Gröna Lund och skrika som ett litet barn i Blå Tåget (skräcktåg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg dig själv här?

E-postadress: (endast bloggägaren ser)

URL/Bloggadress:

Skriv kommentar här:

Trackback
RSS 2.0